Tuesday

Tänkte vara snäll och blogga redann nu, eftersom jag slutar skolan sent, och ska iväg och gymma med mamma ikväll ^^ dagen kommer bestå av ett naturprov *i princip opluggat.. döda mig!*, en idrottslektion *tror vi skulle vara i harmonisalen?!* och en fotolektion *redovisning av våra mäklarbilder..* - baaah, jag hatar att ha sena dagar! :( börjar 12.25 och slutar 16.50.. tänk om man ist hade fått börja 9.00 och slutat 13.30, det hade fan vart underbart, med tanke på att jag inte sover på morgonen ändå... då hade man ju kunnat ha en vanlig eftermiddag, ist för att komma hem och så är typ hela dagen borta.. o.O
Men eftersom det är tisdag idag så är det även 2 veckor kvar till Emmas konsert nere i Halmstad - och shit pommes frites va jag längtar! :') är övertygad om att det kommer bli hur awesome som helst! ska ner på lördag för att fixa biljetter oxå (: och sen på söndag, BORÅS - woho ÄNTLIGEN! haha, fattar ni hur svårt det har varit att hålla sig ifrån att kolla alla klipp på youtube?! men jag har hållt mig - förutom ett enda litet klipp från när Danny får en tupp i halsen i Helsingborg - men annars har jag inte kollat nått :P jag vill ju oxå bli överraskad, det är ju inte mitt fel att Borås är turnéavslutningen ;)

Smygreklam ^^

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0