Panik!

Ja, som rubriken säger så sitter jag här med panik! har, som jag skrev tidigare, 3 olika fotouppgifter till på fredag - och jag har inte tagit en enda.. hade tänkt ta dom idag och imån, men så är det jättedåligt väder och hur dimmigt som helst :( då funkar det ju inte att ta de bilderna jag vill :( hade tänkt fota motorvägen med lång exponeringstid oxå, men det kan jag inte göra förens det är mörkt.. FUCK, jag vet att jag borde planera bättre, för inte fan ska man fota när man inte vill för då blir inte ens bilderna bra :( sitter och väntar på att syrran slutar så ska hon få hjälpa mig med en av uppgifterna.. jag får göra det bästa av situationen och hoppas att det är bättre väder imån...

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0