I am barely making it trough the week

Nu är jag hemma igen (: eller ah, nu och nu.. kom hem för en dryg timme sen, men nu har jag duschat och allt sånt ^^ struntade i duschen efter idrotten, eftersom jag varken trodde att den skulle vara jobbig och eftersom planen var att gymma när mamma hade kommit hem.. men idrotten var jättejobbigt, och jag var jättesvettig efter (woho, och ni bryr er..) så det blev en raggardusch på toan för att kunna gå till sista lektionen.. när jag ringde mamma när jag hade kommit hem så hade hon ont i halsen, så vi stuntade i träningen idag.. fick ju ändå mig ett rejält pass på idrotten :P
Jo, nu till det jag egentligen skulle skriva.. xD jag var verkligen hur opepp som helst på naturprovet imorse, som ni kanske märkte på inlägget.. och så här i efterhand hade jag nog rätt, för provet var fan inte lätt :( men allt blir lite lättare när man tänker på Danny, right? och i caféet precis innan vi gick upp till lektionen så spelades In the club (: och i klassrummet satt nån och nynnade på den, antar att anledningen var att hon den hade hört den på vägen upp ^^ haha (:
Och jo, nu är det fixat så jag kan åka ner till Halmstad den 26e oxå ^^ bara biljetten in och tågbiljetten ner som saknas :P
Nä, tror det luktar fika i köket - ska dit och kika!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0