Bästa stället att vräka ur sin frustration på..

Yeeeees, som alla mina facebookvänner kanske har förstått så har inte detta varit min dag.. hade bara mentorstid i skolan, eftersom det var självstudier på historian.. men biljetterna till balen och studentfesten släpptes idag klockan 14 respektive 15, så det var jag ju tvungen att stanna kvar och vänta på.. hade inte tänkt gå på balen, och ställde mig därför i kön till studentfesten strax efter 13, alltså två (!) timmar innan biljettsläpp, eftersom vi har fått höra att det finns 650 biljetter, och på de två kommunala skolorna finns det 800 elever.. det gör att det typ är 150 pers som inte får biljetter dit.. och även om jag kanske inte är världens "ååååh, det ska bli huuuur roligt som heeeelst! jag har planerat detta huuur länge som heeelst!!!" jag har lixom inte ens fixat klänning till studenten... men jag vill ändå gå, för det är det sista jag troligtvis kommer göra med klassen.. så när vi har stått där i kön ett bra tag, och "bal-kön" har börjat minska, så får vi höra att det bara släpps 164 biljetter idag.. aja, tänkte vi - det kan ju inte vara så många framför oss! men samtidigt som kön till balen minskar så ökar inte antalet människor bakom.. det betyder alltså att majoriteten av människor som har stått i balkön har knött sig in i kön... jag tänker inte skriva ut här vad som cirkulerar i mitt huvud, för det hör inte hemma i min blogg.. men jag tycker det är så jävla omoraliskt..!
Nä, jag orkar inte bry mig mer.. får väl hoppas att jag får en biljett när de släpps nästa gång efter lovet..
Måste ut och rensa huvudet lite.. får bli en joggingrunda eller nått.. "KBK" som en förebild sa tidigare idag...

PeaceOut FuckOff till alla som knödde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0