April fools


Haha, ja det är ju första april idag, och jag måste medge att jag har gått på några skämt idag.. x) fast nanosekunden senare har jag kommit på "men jävlar ja, det är ju första april idag..." HAHA! xD så jag hade tänkt vara snäll och dela med mig av några roliga skämt som jag har sett här och var på nätet ^^

HK Aranäs får ny hemmahall
Danny ska köra/dansa bakom Saade i Düsseldorf
Nikola Karabatic klar för IF Guif
Justin Bieber är i Sverige

Men ingen av dessa går upp mot det aprilskämtet Ninath la upp på emdartist 2008 tror jag det var ^^ att det var nån person i Australien som hade kontaktat grabbarna för att de skulle göra en uppsättning av De tre muskletörerna i Australien, och att de hade hört All for love, och ville att E.M.D. skulle ha huvudrollerna.. xD haha, jag köpte den med hull och hår, tills jag berättade för mamma, och hon sa att det var första april -  det hade ju inte slagit mig xD HAHA!

Så samtidigt som jag tycker det är galet segt att ingen har "fått vinna Danny" idag, så är det ganska skönt ändå... tänk om det hade kommit upp som ett aprilskämt...

Har du nått aprilskämt som du vill dela med dig av? Som du har råkat ut för eller som du har lurat någon med? Jag hade tänkt lägga upp de bästa i ett inlägg och länka, så om du vill ha lite gratisreklam för din blogg så berätta ditt bästa skämt ^^

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Jag missar alltid aprilskämt, tror att folk är dödligt seriösa med mig alltid xD

2011-04-03 @ 22:33:23
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0