Åhaga Borås 17 april 2011

Jag gick upp och duschade och fixade mig vid 8, så körde pappa in mig till Göteborg 11, så tog jag tåget mot Borås 12 och var framme strax efter 13 (tråkigt och snabbt - därför blev det i kortform).. Väl framme i Borås möttes jag av Li, Marika, Emma, Sandra, Jennie och Lovisa och vi traskade bort mot Subway ;) efter att några av oss hade käkat där så drog vi bort mot Åhaga - där Felicia, Erica och Rojin redan var :) längsen man träffade alla, så det var riktigt roligt :) sen hände inget speciellt förens vid typ 17.00 - då kom killarna.. Håkan (han som tog hand om dom..) typ dampade på oss när vissa frågade om man fick prata med dom, eller krama eller ta kort och sånt.. "någon: kan vi bara få stå här då? håkan: nej, inga bara!" man bara "va?!" haha, damp på honom... sen hände lie shit som kanske inte var jätteroligt, tror typ alla blev nere efter att dom hade kommit.. sen fortsatte väntandet, och vi fick komma in i byggnaden runt 18.45, och då var det bara till att vänta lite till där inne, tills insläppet som var 19.00.. hade plats på första raden plats 20 av 26 eller nått, så den var väl inte jättebra, men tillräckligt för mig (: fick ju ha massa folk man kände igen runt sig iaf :D delade stol med Li, så att hon slapp sitta själv ^^
Sen 19.30 drog det igång, och ska jag vara helt ärlig så tyckte jag det var tråkigt med sittande publik.. man kände sig inte lika taggad på nått sätt... :/ men det ändrade jag och Li på, vi ställde oss upp lite här och var, och när det var dags för What is love så sprang alla fram till scenen typ och stannade kvar där - då kände jag mig som hemma igen! :') kan inte rabbla upp alla låtarna här, och vad jag tyckte om dom, men jag ska skriva lite om en ^^ haha, men det var ingen låt jag inte gillade :P min favoritlåt på Rewind är Burning, och Danny sjunger så otroligt vackert! :') det var den enda låten som tårarna nästan började rinna under - det var så fint! en nästintill helt mörk scen, men en väldigt svag spotlight som blev starkare och starkare ju längre han hade sjungit - det var så vackert! :') (känner att jag tjötar ut det ordet just nu..) men han sjunger ju "yes, I'm burning and it's all because of you" och jag vet inte hur jag ska förklara detta men när han sjöng yes I'm burning så var det så känslosamt och bräckligt så att jag nästan tror att det rullade en tår längs min kind :') och sen var det ju ganska party på In the club, och Danny fick Felicia att sjunga lite i micken ^^ hihi :) sen var allt bara slut.. :( det kändes precis som om det hade börjat - och det suger verkligen att jag bara va på en :( men det är försent att ändra på nu ;)
Sen när allt var slut så gick vi runt till utgången där de skulle komma.. vi passade på att titta när streetteamet var inne och träffade dom, och nej, man blev ju inte ett dugg avis eller nått.. :P haha, nä men efter ett bra tag kom bandet ut, och en stund efter det gick Erik&Matte in i bilen.. men jag kramade inte någon av dom, det var ändå typ kaos, och jag ville egentligen bara träffa Danny.. såg honom i ett fönster, och jag kände mig som värsta stalkern när det kom massa andra och kollade så att han släckte lampan där inne.. då sjönk mitt hopp om att få snacka med honom :( men som tur är så har man en sån otroligt fin vän som Li, som fick mig att må bra igen :')<3 väntade ett bra tag, och när alla utan typ jag, Li, Marika och 4 till hade dragit så kom han äntligen ut! :)) lät han ta kort med den lilla tjejen (liten och liten.. va kan hon ha vart? 10-12 år nått sånt?) först, och sen går jag fram mot honom och han ger mig värsta kramen! :') redan där var jag hur glad som helst! under den jättelånga, varma kramen frågar han mig hur allt känns... HAHA, han är fan bäst! :') så ah, jag drar historien om operationen och hur allt är efter, och nämner att överkäken inte riktigt sitter fast varpå han säger "den sitter inte fast? du menar att den rör på sig?! den växer ihop eller?" haha, söt han är som alltid bryr sig *ni som kanske inte har läst min blogg så länge kanske missade att han tog upp operationen på förra signeringen jag var på, och nu gjorde han det igen - finkille.se* anyway när jag har berättat klar lägger han armen om mig i en halvkram och vi tar en bidl (: sen tar han bilder med resten och går och sätter sig i bilen.. mygod, I was in heaven by then! :') när han har dratt bestämmer vi oss för att gå mot resecentrum så att jag skulle hinna med bussen (jag hade redan missat sista tåget hem - wopsii..) och då får Li ett sms om att någon hade glömt sitt ID-kort, så vi gick tillbaka för att leta, utanför och innanför (tack snubben som jobbade där för att vi fick gå in och kolla snabbt!) men vi hittade inget kort... vad vi däremot hitade var någon av killarnas blombukett, som vi fick av han som jobbade där, wiie :) ahah, så delade upp den på tre, så nu står en tredjedel av den här hemma i ett glas med vatten :P gick sen mot bussen, och sa hejdå till Li och Marika, åkte bussen mot Göteborg och blev sen upphämtad av pappa på centralen (trots att han skulle upp 5 imorse.. tack!) väl hemma dröjde det ett tag innan jag gick och la mig - som säkert alla som har varit på konsert vet så är man inte trött, och sen när man väl lägger ner huvudet på kudden somnar man direkt ^^ haha...

Nä, men det vaar allt om min gårdag - and I'm so f**king happy for it! även om det var lite upp&ner hela dagen så är jag väldigt glad över hur allt blev! :) haha, alla som har läst allt hit borde få en guldstjärna eller nått :P avslutar som vanligt med bilder (som är mer eller mindre redigerade, men alla har fått en touch, eftersom det var så mörkt i lokalen, så att det blev svårt att fota.. :/ och jag är inne i en period med dämpade bilder, så i stort sett alla är det ^^)

Li och jag på scenen innan konserten - I love you girl! <3

Matthew's soul club! ^^

Jag överdriver inte eller nått när jag säger att jag älskar bilden.. <3

"Yes, I'm burning, and it's all because of you" <3 med tanke på usel bildkvalité på  bilden förstår ni kanske att det var mörkt då.. :P fint, simpelt, I love it!

Myspys! ^^ har en bild senare (som jag sparar..) där dom garvar ist :')

Världens finaste kille!

Här sitter man på pianot ja :P

Matteman :)

Fina Segerstedt :)

Precis efter Felicia hade fått sjunga lite på In the club :)

Andréasson

Kan man vara annat än överlycklig när man står bredvid denna mannen? :')
You make me feel good!

Min tredjedel av buketten ;)

Tack alla för en underbar dag, och det största tacket av alla till Danny för att du är så galet fin! :') <3
Om du har kommit enda hit kan du väl ändå kommentera oxå? ^^

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Elin

Guldstjärna till mig! ;)

Låter verkligen som en helt fantastisk kväll, Danny är fin han!

2011-04-18 @ 18:14:14
Postat av: Marta

Annelie, of course I don't understand this text but pictures are BEAUTIFUL. Especially this with you and D-Boi. Mmmmmmmmm :D

2011-04-18 @ 18:33:33
Postat av: Maritza

Men gud vad söt bild på dig och Danny! :)

2011-04-18 @ 22:12:09
URL: http://mariitzahs.blogg.se/
Postat av: marika

Tack själv för i söndags , dagen var underbar, och du och Danny är så fina <3

2011-04-19 @ 10:13:04
URL: http://myliiifeasmarika.blogg.se/
Postat av: Bruce-Lee

Sv: Den dagen var underbar! älskar dig! ♥

2011-04-19 @ 12:37:22
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

men åh så underbart.. <3

fan va fin han är som tar upp operationen o allt de där. gumman!!!1 kul o ses ett tag. saknat dig! puss

2011-04-20 @ 01:41:49
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: Sandraa

EMD var så grymt bra i Borås!

Emd<3

2011-04-20 @ 12:50:27
URL: http://fotonbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0