14/4

Torsdag och studiedag - sitter jag hemma och pluggar? nä! önskar jag att jag vore i Halmstad? JA! kan jag åka dit? nä, för jag har ett cp-prov imån och jag orkar inte!! :( och tack vare beskedet jag fick igår så är jag inte speciellt pepp på söndag längre.. vem vet hur det blir?! jag tror inte Matte är med.. är han med är han säkert inte ens speciellt fokuserad/glad... varför finns döden? :( kan inte alla få leva för evigt? allt hade vart så mycket lättare då.. men ah, oavsett så ska jag ju dit, och who knows men det kanske bli lika bra utan honom? :/ eller oxå är han med och har lyckats sätta på sig sitt "artist-face"? den som lever får se ^^ sen hade jag ju hoppats på att få snacka lite med Danny efter, men han ska iväg direkt eftersom han ska iväg tidigt till NYC morgonen efter... men ah, som sagt - den som lever får se!

Men Mattias (I know att du inte läser här, men det känns ändå bra att skriva) mina tankar är hos dig och din familj! *cyberkram*

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad har hänt med matte??

2011-04-14 @ 17:26:34
Postat av: Anonym

asså snutten!!! :'( <33333

2011-04-14 @ 22:01:14
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0