What Is Love?

E.M.D. har ju släppt ytterligare en låt från Rewind nu.. Först var det Save Tonight, sen blev det You And Me Song (eller det sa de väl när de hade gjort den vid bröllopet??), och nu är det dags för ytterligare en... What Is Love..! sure, det är en bra låt med bra text och allt en bra låt ska ha :) de gör väl den fint och så, men jag har väldigt svårt att lyssna på den sen en viss Gustafsson sababde den i Melodifestivalen 2008.. :/


Plussa då på att E.M.D. gör den till en ballad.. jag tycker det ska vara en upptempo (Haddaway – What Is Love).. aja, hoppas for sure att inte alla låtarna på skivan blir såhär nu bara....! I am wishing that this will be the worst track on the cd FUCK! Eller oxå är det bara så att it needs time..!

And don't get me wrong.. jag tycker fortfarande om dem otroligt mycket, men vissa låtar tycker jag bara inte man ska ge sig på... :/

Vad tycker du?

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Håller med dej. Tkr till och med att deras version av "What is love" SUUUUGER! Fan va tråkigt dem har gjort den. Den SKA va en uptempo-låt! Men det är en bra låt att somna till, tror inte ens jag ska köpa plattan om alla låtarna ska låta så här.

Men OBS! jag gillar dem annars, lr rättare sagt jag älskar Danny!

2010-10-30 @ 10:35:12
Postat av: Josefine

Seriöst?! Jag tycker den är så sjuuukt fin! :D

De körde den idag också, älska! :D

Men vi har alla våra olika åsikter (:

2010-10-31 @ 00:17:42
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0