If only you/Om bara du

Tycker oftast översättningar av låtar blir lite patetiska, men det finns nåra jag gillar hyfsat :P det går oftast aldrig upp mot orginalet, men Dannys If only you och Popkidz Om bara du är nice :)

Danny – If Only You

If only you

Look where we are
Falling apart
And nothing seems to mend
This state of you
This state of me

Who do you think you're fooling now?
I guess we'll never find it out?
Who do you think you're fooling now?

If only you
If only you
Could see that I'm burning
If only you
Would know how I'm hurting
All for you
If only you

I guess it's alright
I'll keep my head high
You'll never see me cry
Confused over you
Battered by me

Who do you think you're fooling now?
I guess we'll never find it out?
Who do you think you're fooling now?

If only you
If only you
Could see that I'm burning
If only you
Would know how I'm hurting
All for you

If only you

If only you, would know me better
If only you, would listen better
If only you, would see me better
If only you, would hear me better
Set me free before you press delete

If only you
Could see that I'm burning
If only you
Would know how I'm hurting
All for you
If only you x4


PopKidz – Om bara du

Om bara du

Se på oss nu
Vi glider isär
Hur hamnade vi här
Nära varann
Så långt ifrån

Vem tror du att du lurar nu?
Kommer vi nånsin att förstå?
Vem tror du att du lurar nu?

Om bara du
Om bara du
Kunde se hur jag faller
Om bara du
Kunde se hur jag känner
Allt för dig

Om bara du

Du får inte se
Hur sårad jag e
Det kommer aldrig ske
Du eller jag
Stark eller svag

Vem tror du att du lurar nu?
Kommer vi nånsin att förstå?
Vem tror du att du lurar nu?

Om bara du
Om bara du
Kunde se hur jag faller
Om bara du
Kunde se hur jag känner
Allt för dig

Om bara du

Om bara du, försökt förstå mig
Om bara du, låtit mig nå dig
Om bara du, lät bli att tysta
Om bara du, vill du låta mig lyssna
Allt för dig, för du blev som en del av mig

Om bara du
Kunde se hur jag faller
Om bara du
Kunde se hur jag känner
Allt för dig
Om bara du x4


Vad tycker du? ;)

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: lydia

sv: Ja jag mår bra! Vad gör du ? :)

2010-10-28 @ 18:22:43
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha den är härlig! min och ericas version av Välkommen hem på engelska är hyffsat great den med :D <3

2010-10-28 @ 23:02:32
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0