I love to... win..? HAHA!

Ah, som rubriken visar så älskar jag att vinna tävlingar, och tävlar i så många att jag itne kan hålla koll på alla typ.. xD haha, ochh idag fick jag the mail of the year..!

Det kanske inte syns så tydligt vad det står... anyway.. men nån gång i somras efter att jag hade köpt en Loka gick jag in på deras hemsida och laddade ner en låt med Amanda Jenssen, som man fick på köpet typ.. då kunde man även tävla om biljetter till en spelning med henne (om jag inte minns heeelt fel..), och jag skrev världens mest ogenomtänkta och silly motivering... HAHA, och jag VANN! bad luck för dom att jag inte kan komma till stockholm på fredag då... HAHA!!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fedtt nice ju ! ;) :D synd att du inte kan åka haha :(

2010-10-12 @ 17:06:05
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha, inte illa du ;D

2010-10-12 @ 19:28:22
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0