Daughtry

Idag är en sån dag när jag verkligen önskar att jag bodde is stockholm... hur underbart hade det inte vart att vara på debaser medis och kolla Daughtry idag..? och att tävlingarna om gratisbiljetter och träffar med bandet haglade igår gjorde ju inte saken bättre... men jag har löst det my way ;) haha, har typ bara lyssnat på daughtry hela dagen, och shit va grym musik det är! tänkte tipsa om mina favoriter, och det är en hel del :P
Daughtry – Back Again
Eller vänta lite nu... bättre att jag länkar hela albumen, så kan du lyssna på det ist, eftersom det hade blivit alla låtar anyway ;)
Daughtry – Leave This Town (Tour Edition) & Daughtry – Daughtry
Det är bra grejor det här! :D

Jag får väl hålla tummarna för att de kommer till sverige snart igen, och att jag har möjlighet att se dem då ist ;)



PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0