Darren Hayes ♥

Har haft lite quality time med gamla låtar i Spotify heeela eftermiddagen, och när jag kom till You Can Still Be Free av Savage Garden så kom jag att tänka på en sak... Darren Hayes, ena sångaren i Savage Garden, har en sån otroligt fin röst! får bannemej rysningar varje gång han tar de högre, längre tonerna (L) så ah, om du vill lyssna på nått bra ett tag så kan du ju söka på "Darren Hayes of Savage Garden"... sjukligt bra!

En annan låt som Darren har gjort som är galet bra är So Beautiful! sitt bara och lyssna på texten... tänk tanken om nån hade skrivit den låten till dej... hur hade det känts då? jag hade iaf varit golvad!

Whether I'm right or wrong there's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect I would only ever wanna see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darling you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down there's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it
And if all the world was smiling I would only ever wanna see your frown
You know they can sail away in sunsets
We'll be right here stranded on the ground just happy to be found

You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are so beautiful
Yeah darling you know that you make me feel so beautiful
Ooh
(Nowhere else in the world I wanna be)
Yeah you make me feel so beautiful
(Darling you know)
Ooh
(You make me feel so beautiful)
(Nowhere else in the world I wanna be)
(You make me feel so beautiful)

And darling
Yeah darling you know that you make me feel so beautiful
(You are beautiful)
(You are)
(You are)
(You are so beautiful)

Yeah darling you know


Annars idag har jag inte gjort något speciellt... :P bara vart i skolan ;) fotade i studion å morgonen (Y) sen blev det pluggplugg resten av dagen typ, för att till sist avslutas med en redovining om Dalai Lama :P resten av eftermiddagen ska spenderas antingen framför datorn med sköööön musik och skrivandes på "mina förebilder" eller med kameran i handen för att göra läxa (Y) sound really nice actually! :D

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0