Smith, Jay Smith



Waha, Jay ska göra en av mina favoritlåtar på fredag!!!! Känner på mig att det kan bli svinigt bra! :D haha, det kommer en fullständig redogörelse (haha, för fint ord för mej egentligen, men kom inte på nått bättre....) över alla låtarna som ska vara med på fredag på fredag eller nått... :) 

Men jag tycker ni är lite dåliga på att komma med frågor... ingen fråga är för dum för att ställas! Keep 'em coming, please! Annars skjuter jag på den ett tag till... :P länk till frågestunden... fråga på! :D

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Cissi

Superkul att du ville vara med i tävlingen! :)

2010-11-03 @ 19:13:13
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Linda-Marie

Den är sååå Jay. Den låter ju redan som att det hade kunnat vara han som sjöng. Suck.

Haha, aw, vet inte vad det är för tjej du pratar om :o NMystiskt! Och jag ska komma på lkite frågor <333

2010-11-04 @ 10:48:50
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0