Idol 19/11

Ännu en fredagsfinal, denna gången i Karlstad ;) det närmar sig slutet och Idolerna ska sjunga klassiker ikväll :) idag är även första gången de kommer sjunga två låtar var, men startordningen är inte samma där som under första numret :P men som vanligt så länkar jag bara låtarna, och inga nummer.. men numren är likadana hela tiden! Här kommer låtarna Idolerna kommer köra!

Andreas - Celebration (Kool & The Gang) & She's A Lady (Tom Jones)
Jay - Fly Me To The Moon (Frank Sinatra) & Like A Prayer (Madonna)
Linnea - I Can't Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch) (Four Tops) & The Winner Takes It All (ABBA)
Olle - Let's Dance (David Bowie) & Your Song (Elton John)
Minnah - Always On My Mind (Willie Nelson) & I'm So Excited (The Pointer Siters)

Okej, nu har jag gjort samma som jag gjorde förra veckan.. skrivit kommentarer till allas låtval, och jag tror det kan bli bra! (: dock är nästan alla låtval tråkga, och kan bli väldigt platta.. bara hoppas på det bästa och att sångaren som hör hemma på Wallmans åker ikväll....!

Vem tror du åker ut?

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Jag bara tycker att det är dåligt att han inte får ngt straff, som att sånt beteende är okej, liksom. jag menar, de har ju varit aspå andreas & olle för ngra öl, typ. Och det sänder dåliga signaler, typ att det är okej, inga åtgärder vidtas i princip (åtgärdsprogram my ass xD). Sprider lite fel bild av deras "nolltolerans mot rusningsmedel" kan jag känna. men förstår också varför de inte tar ut honom. <3

2010-11-19 @ 17:50:38
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0