Ibland mår man allt bra!

Haha, det gör jag iaf :D skulle ju ha prov första och enda lektionen idag, men tomtarna hade busat med uppkopplingen på skolan = inget prov, eftersom läraren inte kunde skriva ut det...!!! (Y) men eftersom hon kände sig taskig från början att lägga provet där hon gjorde det så hade hon fixat dumle-klubbor till oss! snällt! så ah, den här dagen som skulle vart ett helvete med prov och massa sånt shit slutade med att jag fick sluta en dryg timme tidigare, och slippa provet :D I'm glad, that's for sure!



Eh, nu ska jag fortsätta göra det jag har gjort hela lovet... SLAPPA! :D plugga får jag göra imån eller nått (Y)

Glöm inte frågestunden! http://schitzophreenia.blogg.se/2010/november/fragestund.html

Savage Garden for the win!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åhh! Dumle klubbor! Viste inte ens att dom fanns längre.

2010-11-12 @ 13:45:41
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0