header hit & header dit, header överallt

Haha, morgonen började med att jag blev väckt av mamma som ville ha skjuts till stationen.. haha, vissa saker man får stå ut med om man har fixat körkortet ;) sen dess har jag suttit framför datan och fixat headrar (?) haha, skulle göra en ny till mej själv hade jag tänkt, och sen fick jag en fråga från Emma om jag kunde fixa en header till henne, och klart kunde jag göra det :D  så nu sitter jag här, och har beslutsångest över vilka bilder jag ska ha till min egna header.. HAHA! Får se om jag kommer tillbaka med en ny header eller inte.. det lär bli mer uppdatering idag iaf, med tanke på att det är lov :D

Ni kan ju kika in på Emmas blogg om ni känner för det ;)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0