Måndag

Tjeeeeena :)
Måndag igen, första måndagen på sommarlovet :P och vad har jag hittat på? Jo, opererat ut en visdomstand... FYFAN säger jag bara.. jag har gjort det en gång innan, och fick ganska ont efter, och jag har fortfarande inte fått tillbaka känseln helt i tungan sen dess (6 veckor...) Men smärtan under och efter idag var så otroligt mycket värre! Trodde jag skulle dö när dom höll på och joxade med den :O Och jag vill inte öppna munnen än eftersom jag blöder sjukt mycket :( Men aja, ska inte gnälla mer, det blir ju bra till slut iaf :)
Annars idag händer inget alls.. ska bara vara hemma och ta det lugnt! Såg för ett tag sen vad jag ska göra klockan 20.00 ikväll :D YIPPIE! <3
Ska lägga mej och sova ett tag till ;)

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0