Igår, 21 juni

Måste ju skriva här att jag åkte in till Liseberg igår... å vad får jag veta typ 1 timma efter jag satt mej? Jo, att Alexander Rybak är sjuk och har tvingats ställa in... FUUUUUUUCK! Jag blev såjävla pissed... funderade stark på att dra hem igen.. Men jag stannade kvar, och syntes tydligen i bild nåra gånger... ;) det lär bli fler gånger iår :P Kan ju säga att Alexander typ smittade mej i söndags oxå.. har svinont i halsen nu xD menmen...  det var jag som bad om en kram, å inte tvärtom :P
UPDATE..!! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7346331.ab
Hoppas verkligen han blir frisk snart igen..! ♥


Bilder
:

Ser ni insekten..? Sry, har ganska svårt för henne....

Lisa Nilsson... om ni inte visste  det så är gitarristen (?) på bilden kusin med prins Daniel.... :P dom träffades på bröllopet i lördags x)


Markoolio, som för övrigt ska bli pappa :P

Charlotte Perelli & Erik (körkille), som egentligen skulle vart Alexander Rybak... "/

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0