Alexander Rybak

Låter bilden sammafatta dagen :P DON'T EVEN DARE TO TAKE THIS PICTURE!!

En söt gutt vid namn Alexander Rybak i Nordstan

Jag ropar inte eller nått på bilden, han bara tittade rakt på mej (a) Åkte dit eftersom jag hade fått reda på att Alexander skulle vara där och sjunga och signera :) Men när jag väl kom dit 40 minuter innan sa Tomas att han va sjuk, och jag blev svinrädd att han inte ens skulle komma :O men så sa han att han inte skulle sjunga, men att han skulle komma och signera en liten stund :) Hade inte pengar till hela skivan, så jag stack till Pressbyrån och köpte ett vykort för 10 spänn x) tror jag va bland de sista 5 som fick autograf (a) tog även kort med honom, men det kanske kommer upp nån annan gång :P

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Josefine

:O AMEN FYY VAD SÖT! :D

Jag vill också träffa honom!!!

2010-06-20 @ 18:36:14
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0