17/6

Tja!
Idag har verkligen ingenting hänt! En sån otrolig tråkig dag! Började morgonen med att gå med hundarna, och sen när jag kom hem satte jag mej vid datan.. å här sitter jag fortfarande...! Jag har inte fått gjort nått.. bara redigerat nåra bilder, men det var bara för att det är kul, inget som var tvunget.. Teorin pluggar inte sig själv..! Måste verkligen ta tag i det om jag vill ha mitt körkort! & det vill jag verkligen!


*en av bilderna jag gjorde*

Har även suttit och saknat Danny hela dagen.. delade bilder med Marika på msn, och shit vilka flashbacks jag fick! :O Alla dessa underbara bilder.. har nått minne till varenda bild (L) Men nu är det bara 45 dagar kvar!! Vill att det ska gå snabbare, men samtidigt vill jag inte ha för höga förhoppningar... för jag vill verkligen inte bli besviken...
Jaaa, nu ska jag ut och köra en sväng så har jag fått nått gjort idag iaf :) sen vid 8 är E.M.D. på tvn, och det kan jag ju inte missa nu när jag är hemma.......
Hoppas ni har det kul i Alingsås? :)

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt fin han är!

& alingsås was awsome!

2010-06-19 @ 21:02:09
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0