4/7

Tjeeeena!
Idag har jag inte gjort nått.. som vanligt typ x) haha, körde en liten sväng bara, men annars inget speciellt :P Har fått nåra bilder från i torsdags oxå som jag hade tänkt dela med mej av :)

STAAAAAAAR :')

Marika, Li, Robin Bengtsson, Bella & jag :) Felicia bakom kameran :P

Och jag måste få kommentera fotbollen igår! ;) haha, jag gillar egentligen inte ens fotboll, men inte ens jag kan slita mej när det är fotbolls-VM ;) Men eftermiddagen började med Argentina-Tyskland, och alla tippade verkligen Argentina som vinnare.. men jag har så otroligt svårt för det laget x) haha, eller det kanske är att jag älskar sättet Tyskland spelar fotboll på :P jag säger bara Miroslav Klose, Lukas Podolski, Bastian Schweinsteiger & Thomas Müller... Messi släng dej i väggen! :P haha, men jag sa redan igår morse att Tyskland komemr vinna, och jaa, det gjorde dom! :D men inte fan trodde jag att de skulle lära Argentina hur man spelar bra fotboll... :P Tror aldrig jag har sett Argentina spela sämre... tur för Tyskland kanske? :)


Nu är det bara att hålla tummarna för att inte David Villa får nån hjälp av andra spanska spelare, för han klarar inte av det själv mot Tyskland ;) å så ser jag fram oerhört mot en final mellan Holland & Tyskland :D

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0