Underbara dag! <3

För ett år sen var jag världens lyckligaste tjej... jag hade precis träffat mina barndomsidoler Westlife, och mådde hur bra som helst! Men jag kan påstå att jag är ännu lyckligare idag! :D tack för en underbar dag alla!

Hinner egentligen inte blogga nu, men måste bara dela med mej av lite grejer! ;)
* Vi hade otroligt kul åt att Mattes gylf var öppen! *videobevis..*

HAHA! om du inte orkar kolla allt, kolla från 55 sekunder!

*Att Danny bryr sig, och lyssnar! dina ord värmer! :') <3

När jag berättar om min käkoperation, efter att han hade frågat mej..! <3

* Eriks mamma är svinsöt! (: "jag måste komma ihåg er!"
* Vi åkte med ljudteknikerna till stationen, och hade paaaarty i bilen! :)))

Haha, mer detaljerat kommer när jag har tid ;)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Erica :)

HAHAHA. toppen dag!

Maltes öppna gylf va dagens höjdpunk!

Tror aldrig ja har skrattat så mycket.. HAHA!

och eriks mamma va sötare än sötast.. för de gick ja ju inte runt åh sa hela dan (a) HAHAHA <3

bil resan i den stoooora bussen va åxå extremt kuul! :D<3



HEHEHE , btw. ni är allt för söta du åh danny! (:

2010-12-04 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0