Ola 6/11

Blir inte ett jättelångt inlägg, eftersom jag knappt kommer ihåg dagen... Men jag träffade Marika på centralen, och så gick vi till nordstan och hon åt på donken (: efter ett tag kom Amy Diamond dit, och då kom även flicksen Erica & Felicia (senare kom även Rojin.. (:) Hon sjöng nåra låtar, sen var det signering, och jag gick upp med FER för att ta bild på dem ;)
Sen kom Ola efter ett tag och sjöng nåra låtar, lite mysigt sådär (: sen var det signering, och vi gick upp och fick skivan signerad igen (: tog även bild med honom, men den blev inte bra, så den visar jag inte här.... hah! kommer knappt ihåg nått mer, så det får räcka... långt va? ;)
Haha, här kommer 3 bilder iaf (:

Amy Diamond

Ola Svensson

Ola och mina flicks som fick sjunga ;)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0