Idolvinnaren 2010 - Jay Smith!



Yes, det blev som jag hoppades (: Jay tog hem det, men jag kan inte påstå att han gjorde vinnarlåten otroligt mycket bättre än Minnah... kändes som den var skriven till henne ;) men de gjorde den på två helt olika sätt! Anyway, jag är otroligt glad över att Jay vann, han var så värd det :)
Men precis innan kuvertet lämnades fram till Jidhe blev jag chockad... Grönwall var där..... jag hade ju slutat tänka på/sakna honom, nästan lagt honom på hyllan eftersom det inte känns som om jag kommer få träffa honom nått mer... men så var han där, och jag fick kämpa för att hålla tårarna tillbaka... fan! :/ nu kom saknaden tillbaka, och jag vet inte om jag klarar av att vänta tills sommaren när H.E.A.T. ska ut på turné, som de sa på eftersnack.. då är det säkert inte ens samma gamla Erik... :/ varför var han tvungen att dyka upp just nu när allt annat är ett helvete! :(


Typ ett år sen du stog där, och jag kände på mej att du skulle bli lika bra som Danny.. och i början var det så.. sen kom chocken med H.E.A.T.... and I don't think know you anymore :/

Nä, nu får jag sluta tänka på det, och dra ner och köpa de första och sista julklapparna för året...

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0