At the moment

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar (nä, jag är inte bortskämd och alltid får mat serverad utan att göra nått, men just nu kan jag typ stå upp i max 5 minuter, sen blir jag svimfärdig.. allt pga mina jävla gummiband som ska dra och hålla på i käken..) och det blir kycklig och potatismos (: bara att hoppas på att jag klarar av att äta kycklingen.. hehe.. jo btw! igår åt jag min första macka med smör på 1,5 vecka typ! o.O fyfan va gott det var! :D haha, illa att jag tycker en sån enkel sak var hur god som helst.. men man får njuta av det lilla när det är som det är nu.. haha, jag sitter typ och kollar på julmatlagningsprogram och läskas över hur otroligt gott det set ut, trots att jag inte kan äta det... och ikväll känner jag på mej kommer bli ett helvete... pappa ska göra julskinkan...! måste försöka äta nått av det.. xD otherwise I'll die! haha!
Nä, nu ska jag ställa in ett "God Jul"-inlägg tills imån eftermiddag, så jag inte behöver tänka på att uppdatera bloggen :P


My dear little doggie (:

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Manal - Mitt liv som tonåring

SV: öhh jag bara fråga lixom ?

2010-12-23 @ 21:13:07
URL: http://baratawfik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0