At home!

Nu är jag äntligen hemma igen, eller ah.. jag kom ju hem igår ;) fick igång internet i tisdags på sjukhuset, men sen när jag skulle logga in på torsdagen så funkade det inte.. haha..! men jag klarade mej hyfsat iaf :P men när mamma berättade för mej att Danny hade svarat på mitt inlägg om operationen på tisdagen ville jag inget annat än att se vad han hade skrivit.. och ah... no words can describe this..!

Han bryr sig verkligen!

Haha, får se hur det blir med uppdateringen nu.. mår fortfarande inte så bra, men det blir nog mer än den senaste veckan iaf (:
Nu ska jag börja min dag framför TVn (: först ut är det handboll (: Montenegro - Frankrike, sen Sverige - Rumänien, och sist Norge - Danmark (: sen hade jag tänkt kolla den andra Narnia-filmen.. så ah min dag kommer spenderas framför TVn :D

Jo, one last thing! jag tycker det är otroligt kul att jag har behållt mina läsare trots att jag inte har bloggat nått alls! bara igår hade jag 31 besökare! :)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Lizza

Hej....!



Antingen e jag riktigt seg eller nåt...



Men hur gör man så som du har gjort med Dannys kommentar i detta inlägget?

Typ gjort som en bild??



Haha jätte tacksam för svar... :)

2010-12-21 @ 19:16:27
URL: http://photosbylizza.blogg.se/
Postat av: Lizel

Sv; hahha .... xD

öhh... har hittat knappen "prt scr" men jag vet inte vad jag ska göra sen... xP

Så sen, vad gör jag då? :P



E lite efter... ;P

2010-12-21 @ 19:39:19
URL: http://photosbylizza.blogg.se/
Postat av: Lizel

Sv;



Ahaa... okej ..!

Nu hänger jag med..! ;)

Haha det va ju inte så svårt ;P



Tack så jäätte mkt för hjälpen! :D

2010-12-21 @ 19:54:21
URL: http://photosbylizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0