Martin på Liseberg

WOHO! :)
Ah, men jag tänker inte berätta så mkt om dagen.. xD haha, ändå ingen som vill läsa det... Åkte iaf in strax innan 6, och var nästan osäker på om jag skulle få plats längst fram... går in genom grindarna och bort mot scenen.. när man ser den så ser jag att det är TOMT! HAHA! Och jag som oroade mej för att inte få plats längst fram..... xD men ah, väntan var sjuk seg, och det var inte speciellt mtk folk.. inte så många som gilllar honom...? Ah, men spelningen började, och jag kom på hur jävla glad jag är över att jag har E.M.D. & Grönwall! Så sjukt dött framme vid scenen när han inte körde typ 7milakliv, Andas eller typ I don't like mondays...! xD men det var kul att se en riktig konsert med honom igen, var ju drygt tre år sen sist.. ;)
Ah, men sen efter var det typ signering, så varför inte lixom..? Ville se om han kände igen mej å så :P När han typ hade skrivit till alla var det min tur ;) hade på mej min Martintröja (se bild..) bara för att lixom :P men ah, han kände ju inte igen mej å så.... men han tyckte tröjan var kult, och visste inte ens att de fanns längre.. funderade på att säga att jag fick den backstage förra gången han var på liseberg, men det gjorde jag inte.. ;)
Och efter det drog jag hem typ :P
Nice kväll, men den hade vart så otroligt mkt bättre om det hade vart E.M.D. eller Grönwall ;)

Bilder:

Märket på tröjan ;)


Martin Stenmarck



PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0