Igår, 15 augusti

Tjeeena! :) antar att alla vill läsa om hur underbart jag hade igår? :P haha, too bad! Orkar eller hinner inte idag, så det får bli nån annan gång.. Först bara ett litet klipp som inte jag har filmat, men som är underbart fint! :')

Vid 1.30 typ sjunger han till Felicia..! :) så sjukt fin är han!

Kan bara säga att jag älskar Danny Saucedo & Erik Grönwall mer än allt annat på denna jorden just nu! <3 shit va bra dom är! :D Tack ALLA för igår! :) vill itne rabbla upp namn, för då lär jag glömma nån, men verkligen, tack till alla jag träffade igår! :D
Avslutar med en lite sneakpeak från igår :)


PeaceOut

Kommentarer
Postat av: My

Kom igen och rösta på DAANNYY här:



http://blogg.bobbysharstudio.se/vem-ar-snyggast-i-emd/#Kommentera



Han måste vinna! VIKTIGT!

2010-08-17 @ 09:29:57
Postat av: Linda-Marie

Sv: Aahh jo, han sa det :) Men han uppträdde inte va? Jag trodde han bara skulle vara backstage, fick du träffa honom? Inte rättvist :( <3

2010-08-17 @ 14:20:51
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: bella

åååh så underbart var det!:D<3

2010-08-18 @ 19:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0