26 augusti

Känner att min uppdatering har gått från bad till worse... men jag får väl skylla på att  skolan har börjat igen ;) Hinner inte blogga idag eller imån heller egentligen.. men en snabbis kan ni väl få :P Sklan började på riktigt i måndags, och mitt schema är fett chill (Y) senaste dagen är typ 15.15 :)
Idag då, så ska jag iväg till Liseberg och se en favorit i repris :P som jag har skrivit innan så var jag ett Martin Stenmarck-fan innan allt med Idol satte igång, och innerst inne är jag fortfarande det :) ska med andra ord alltså in till Lisse & kolla Martin :D feeeeta minnen från hans förra spelning där :P 3 år sen (jag var inte speciellt gammal) och lilla jag fick vara backstage med Martin... gaaaaalet! HAHA, jag har bilder från det, men det är NO WAY att nån får se dom...! xD
Aja, vad sägs om att jag ska sluta babbla och sätta fart så jag hinner dit i tid :P
Och en sista grej bara... Jag ska se Rasmus Seebach imån! :D NRJ in the park... nån mer som ska dit? :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0