11/8

Det har pissregnat heeeela dagen, och då blir man så otroligt opepp på allt som händer xD så jag har inte gjort ett skit idag :P
Imorse när jag loggade in på fejjan så såg jag att en viss person dom börjar på D och slutar på anny hade vart inne ett bra tag och snackat med massa folk... aja, sometimes you miss those opportunities.. :P Tävlingen om Hemma hos spelningen med E.M.D. hos Rix började ju idag oxå... hörde Save tonight och ringde in direkt ;) kom dock aldrig fram :( men det kommer ju fler chanser imån å så :P hoppas jag vinner xD *och sannorlikheten är typ 0... xD*
Skulle tränat för första gången på typ 3 månader idag oxå, men eftersom tandläkaren joxade så jävla mycket med mina tänder igår så klara jag inte av det :( ska ner och kolla när resten av gänget kör dock, har saknat det sjukt mkt :)

Från Aranäs - Flensburg Handewitt den 25 juli :) på eller runt planen fanns giganter som Pelle Linders (Aranäs!), Per Carlén, Ljubomir Vranjes, Peter Gentzel, Tobias Karlsson, Oscar Carlén osv... sjukt!

Kan visa en otroligt bra låt som jag har spelat konstant hela dagen ;) finns dock bara på youtube.. :P


4 dagar kvar! :D

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0