#FRIENDmissionKatyPerry

Tjoho peeps!

Känner att jag dras in längre och längre i twittervärlden.. shit - igår, och endast igår hoppas jag, skrev jag över 70 tweets...! kanske lite på grund av att Tim har dragit igång ett så kallat #FRIENDmission - där han vill att alla ska försöka hjälpa honom att få Katy Perry att se när han och Thomas (hans Skjulte Stjerne) sjöng hennes låt Firework i fredags.. ^^, haha, detta lät vääääldigt invecklat känner jag xD haha, men the big thing var att vi skulle spamma Katy med länken till deras uppträdande - och hoppas att hon såg det.. I don't think she did x)
Måste ju dela med mig av klippet här oxå :)


Aja, en annan "stor" grej som hände på twitter igår var ju att herr Saucedo har bestämt sig för att fortsätta - eller snarare börja om på nytt.. ^^,
Och efter det misslyckade (jaa, kom inte här och säg att det inte var det...!!) framträdandet av In the club så skriver han följande på twitter:

Haha, lillplutten!

Hände massa andra apkul grejer där igår som verkligen fick mig att skratta högt - jo, familjen kan intyga om det.. så jag rekommenderar alla att skaffa twitter - cuz it's the fucking place to be! ;)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Hilda

Men Dannys twitter e ju @DannySouthore så det där måste va någon annan. :( eller har han två?

2011-09-13 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0