Question time


For english text, read further down :)

Okej, nu är det såhär att jag känner att min blogg är svintråkig! jag har inget intressant att skriva om, och jag får i princip inga kommentarer över huvud taget - så därför kör jag igång en frågestund! ;) Kul va? :P du kan fråga precis vad som helst och vara hur anonyym du vill, så ska jag försöka svara på just din fråga ^^, Danny, AFIL, Tim, musik, handboll, skola, framtiden - u name it! lovar att du har bättre fantasi än mig..
Ni har på er till på söndag klockan 23.59 att skriva frågor, så kommer svaren upp någon gång nästa vecka :) och fyi, jag kommer inte godkänna några kommentarer innan söndag ^^, så även fast det är tomt så finns det garanterat frågor.. :P

And for u non-swedish readers (if I have any..?) - I'll start a frågestund, which means that u can ask me anything u want to, and I'll try to reply it ^^, sounds kinda fun huh..? ask me anything u want until sunday 23.59 and I'll answer them the forthcoming week :)

So come on everybody - bomb me with your questions!!!!! :D Looing forward to see what u wanna know 'bout me :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0