Urkasst!

Det har verkligen inte blivit nån uppdatering i helgen, och detta lär typ bli den enda innan studenten (eller ah, det blir nog nått på tisdag :) måste ju få skriva lite om konserten imån ^^) Igår va jag på barnkalas hos en av mina kusiner, och idag ska jag iväg på mors-dags-middag hos mormor :) sen imån ska jag iväg till Liseberg och vara där hela dagen :) sen tisdag är det massa förberedelser (det håller jag på med redan nu iofs.. :P) och på onsdag smäller det xD
Haha, jag vet verkligen inte var jag ska skriva xD så jag peppar här med ett klipp från fredagens premiär på Gröna Lund :)

Jag kan inte säga det här för många gånger.. jag skulle vilja att alla i göteborgstrakten kommer och fyller Liseberg imån! Danny är inte längre den lille killen från Idol som är svintöntig att lyssna på - han har utvecklats och är så galet mycket bättre nu än för typ 3 år sen! 
Bara 29 timmar kvar!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0