She's a thounsand fantasies at once

Förlåt mig igen! *riktigt känner hur min blogg växer till ett ställe som igen hänger på, inte direkt det jag vill :(* svindålig update, inte ett enda inlägg igår, och jag har fortfarande inte bloggat om 035.. men igår orkade jag inte, och idag ska jag plugga.. får tyvärr skjuta upp det igen :( klippet jag väntar på har iofs ändå inte ens kommit upp på yt, men jag ahr fått en bild, så jag skulle kunna blogga ändå (a) men som sagt - jag hinner inte :/
Delar med mig av en grym låt så att ni inte känner att ni besöker helt i onödan ^^

Ola – Princess
There's a crazy something in her eyes
There's a certain glow about her
And it makes you nervous every time
Cuz you don't know how to treat her
And the air is getting thick
When she moves across the floor
And her dance is just so sick
Look at this princess one more time
The way she goes circuling the crowd
Tell me she's not the perfect kind
She will cross you on the side
So lean a little closer if you dare
And take a quick snap for all I care
Look at this princess one more time

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0