Klasén Bil 12 juni 2011

Tog bilen hemifrån strax efter 10 och brummade ner mot Halmstad för ytterligare en signering i en bilhall i Halmstad.. den stora frågan är hur många bilhallar det finns i Halmstad?! xD haha, anyway så var jag framme vid bilhallen strax innan halv 12, och det var inte speciellt mycket folk där, 15 pers framför scenen max :) satte mig ner och började vänta.. var i akut behov av en toalett så jag gick iväg för att leta upp en, men efter ett varv runt stället hade jag fortfarande inte hittat nån.. (det visade sig att den var på det enda stället jag inte hade varit på, och när vi hittade den var det stopp i toan...) ayway, när jag var påväg tillbaka till scenen så såg jag en preson  uppe i ett fönster som hade exakt samma hållning som Danny, och det såg öven ut som om han hade samma frisyr - då var det bara till att vänta och se om Danny hade på sig en grön tröja idag - in that case it would be him ^^ gick tillbaka och satte mig vid scenen och efter ett litet tag kom en Li och en Mia, and things were atomatically getting better :) längesen jag träffade Li sist, och fyfan va jag tycker om dig tjejen! <3 några minuter efter 13 så kom äntligen Danny, och ja - han hade den ljusgröna tröjan på sig som jag hade sett uppe i frönstret en timme tidigare :P han sjöng samma fem låtar som i Uddevalla; Cassandra, In your eyes, If only you, Tokyo och In the club :) fick en del av If only you "tillägnad" mig - det är alltid underbart att stå och titta Danny i ögonen och veta att han bara ser mig som få sekunderna det handlar om - sounds silly, I know, men jag tycker det är underbart! :') tycker även det är svinkul att se hur galet söt han är mot alla småbarn, som oftast får plats längst fram på sidorna på mindre signeringar :)
Sen var det dags för signering - och mer oorganiserad signering var det längesen jag var med om...! först stog vi på ett ställe, och vi rörde knappt oss framåt, och sen efter en dryg halvtimme när de bestämde sig för att organisera det lite så hamnade vi helt plötsligt längre bak än vad vi stog från början :S haha, vi kom iaf fram, och det är ju faktiskt huvudsaken ;) när vi va framme så var Mia först, och Danny var söt och skulle måla "Miahår" på Måns haha, och så tog jag kort på dom :P sen Li, och jaa Danny är finis mot henne! :) hon berättar en sak *vet inte om Li vill att jag berättar här..* och han svarar "jag vill ha det när det är klart, men jag vill inte ha det när det inte är klart" haha, knasig kille ja! :P sen kort och kram, och sen var det min tur :) när han tittade på mig så sa han "Annelie, Annelie" och blinkade sådär finurligt som bara han kan ^^ jag pikade ju honom efter förra gången när han inte kom ihåg, och då ville han väl visa idag att han visst kom ihåg :P när han skulle skriva i bookleten (haha, jag skriver olika varje gång - booklet eller konvolut, does it make any sense to you?!) så började han bläddra *han verkar vilja undvika min framsida.. ;)* och valde sista sidan där han skrev "Annelie! Nu e det fan sommar!" och vi tog bild och kramades och allt sånt som ingår :)och som vanligt så frågade han om hur det gick med allt och pekade på munnen och var allmänt "caring" som bara han kan vara <3 sen började Li snacka med honom igen, och jag tar min autograf, varpå jag ser att det inte är nån autograf på xD haha, spelar ju egentligen ingen roll, men ändå ^^ så jag sa till honom och han skrev till "Danny Saucedo" och stannade i Saucedo för att kolla att han ahde stavat rätt, och när vi undrade om han kunde stava sitt egna namn så sa han att han alltid var tvungen att bokstavera Grzechowski *haha, har jag ens stavat rätt nu?! xD* varje gång han skrev det, då har man ett jobbigt efternamn ;) sen lite hejdåkramar och så gick vi ut i solen för att käka hamburgare, eller jag åt inte, för jag skulle på kalas efteråt, men Li, Mia och Maggan åt ^^ sen bestämde vi oss för att det var dags att dra hemåt, så vi gick och vinkade åt Danny, och gick ut till bilarna..
Drog till Max, eftersom det var närmaste stället med toalett, och vilka hittar jag inte där om inte Li, Mia och Maggan xD haha, det är illa när man är så kissenödig att man nästan missar dom, eftersom man har siktet inställt på toaletten xD snackade pyttelite med dom igen innan jag drog ut till bilen och körde ut till Onsala för att fira morfar som fyllde 69 :) var hemma igen vid 21, och då kollade jag Sverige-Israel som jag hade missat tidigare..

Avslutar med lite bilder som vanligt - och med tanke på vad som har hänt flera av mina vänner så funderar jag på att sätta ett stort jävla COPYRIGHT över alla bilderna, men jag hoppas att ni respekterar att det är mina bilder ändå... DO NOT COPY FFS!




Tandställningsfri - jag inte inte påpeka tillräckligt många gånger hur jäkla underbart det är! och Danny var ju finis och tog upp det, as usual.. but that's him :)

Maggan, Mia och Li <3

Du betyder så otroligt mycket för mig Lillasyster <3

Nu taggar jag Borås 7 juli!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Li

älskar dig bigsis! ♥ dagen hade inte varit lika bra utan dig <3

2011-06-13 @ 23:07:18
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Lizel

Måste bara säga....



Grymt snygga bilder på Danny!

Du är verkligen riktigt duktig på fota! ^^



Och bilden på dig och Danny... är väldigt fiiin! ^^

2011-06-22 @ 21:34:44
URL: http://photosbylizza.blogg.se/
Postat av: Saga Nylund

Goddag! vad intressant din blogg verkar vara! kommer med all säkerhet läsa dina poster lite mer! (: Hoppas du har en kul helg =)

2011-06-30 @ 14:56:45
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0