What are words if you really don't mean them?

Som jag skrev tidigare har det verkligen vart jättedåligt med uppdatering här.. Men jag har knappt vart hemma ;) i tisdags var jag på heden och vid Scandinavium, i onsdags var jag vid Scandinavium igen, igår var jag i Borås och träffade världens bästa (L) och idag har jag gymmat och vart nere på heden igen - fast denna gången för att kolla handboll ^^ men fyran vilket väder det var! :( så det blev tyvärr bara en match, men det är bättre än inget :P imorgon ska jag iväg oxå, fast då är det till min farfar.. så jag lär inte bloggar nått då heller :/ men på söndag, eller mer troligt, på måndag kommer det lite bilder och text från denna veckan :)
Just nu sitter jag hemma och väntar på Donken för tredje gången denna veckan - vilken varierad kost jag har va?!? Haha, men idag blir det inte nuggets utan hamburgare ;)

Nä, nu ska jag fortsätta ha igång Dannys musik så att jag får fortsätta höra syrran sjunga på honom (a) haha, nä men jag vet att hon egentligen gillar honom och hans musik :')

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0