Idol 2010

Ja, nu är ju startfältet till Idol 2010 klart, så jag tänkte tycka till lite om dom ;)

Alice Hagenbrant
Jätteduktig tjej, lite speciell röst, men jag tycker om henne!

Andreas Weise
Den enda i årets Idol som jag har riktigt svårt för.. visst, han kan sjunga, men han är way för präktig för min smak...! men who knows, han kanske ändrar sig under loppet, men det tror jag inte...

Daniel Norberg
Galet fin röst! hans falsett kan vara bland det finaste jag har hört... tror han är en av kandidaterna till årets flickidol ;)

Elin Blom
Sjukt skön tjej, men starquality till 1000%! har lite dåligt uttal ibland, men det går nog att fixa till :)

Geir Rönning
Lite udda att en 47åring går vidare i Idol, men Geir om någon skulle vara den första! hans röst är inte av denna världen, jag får gåshud varje gång han sjunger!

Jay Smith
Den utan tvekan mest rockiga rösten i årets Idol! och jag älskar hans röst, fyfan va grym han är! bara han jobbar upp nervositeten och lite scenspråk så kan han gå låååångt!

Linda Varg
Otroligt go röst! tyckte dock inte hon gjorde jättebra ifrånn sig igår, men hennes tidigare framträdanden har vart maigska!

Linnea Henriksson
Ytterligare en av de udda i årets Idol.. hon har varit lite för anonym för mej, så jag har ingen dirket koll på henne...

Minnah Karlsson
Jättefin röst! tror hon kan utvecklas väldigt mycket!

Olle Hedberg
Den enda som kan sjunga och föra sig som en riktig Idol, enligt mej! han har utseendet, sången och blicken... gör han rätt val så kommer han gå långt!

Sassa Bodensjö
Ah, vad ska man säga? otroligt cool brutta, som kan sjunga! vill däremot höra henne sjunga nått som hon inte brukar göra, en ballad eller nått...

Trodde i början av säsongen att det inte kommer finnas nån bra, men ack så fel jag hade! jag kanske inte kommer hitta nån här som jag kommer åka land och rike runt för att se, men kvalitén är så otroligt hög iår! bara en sån sak att jag kan tänka mej att lyssna på alla utan en..! så har det nog aldrig vart innan, då har det alltid varit några som jag inte har orkat lyssna på.... om jag ska tippa topp 3 så blir det nog, beroende på hur de spelar sina kort, Olle, Minnah och Jay i den ordningen... kom ihåg vart ni såg det först ;) tror tyvärr Geir kommer förlora på att han är såpass mycket äldre, annars hade han vart med där oxå!

Vad tycker du?

Saknar tyvärr Björn Nagander i finalfältet, men ah, sånt är livet! Så jag avslutar med hans audition!


PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

DANIEL FFS! Bäääst <3



Sv: Haha, aww, jag har spelat in tio och publicerat tre, så det kommer en varje dag ;D <3

2010-10-02 @ 18:13:01
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: C.

Måste säga att jag inte gillar nån speciellt mycket. Speciellt INTE Daniel!

2010-10-05 @ 14:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0