Westlife - Live At Croke Park


Tittade som sagt på "10 years of Westlife - Live at Croke Park" igår.. jag satt och hade gåshud all way through typ.. när det närmar sig slutet säger jag till syrran "en sån konsert ska jag gå på innan jag dör, oavsett vem det är med typ! :)" *for you information så tar Croke Park 85.000 pers, och är Irlands nationalstadium*.. och vad läser jag inte i GP idag..? Jo, att Ullevi ska byggas om till 2012 så att de ska kunna ta 75.000 pers istället för de 55.000 som det :D bara hoppas på att de tar dit nån bra artist, and then my life's completed! :D

Haha, det märks kanske att jag är glad..? ;) haha, anyway så ska jag kolla på en till konsert-dvd idag :D haha, fick paket från CDON igår :) men idag blir det inte westlife, utan idag bliir det Savage Garrden.. :D

Haha, jag har verkligen inget vettigt att skriva.. så jag slutar nog nu ;)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0