Ola

Yees, han är tydligen på Nordstan imån ;) hade tänkt dra in en sväng, och bara ha det feting nice :) Ses vi?

*Jag vet att ni gillar mina helt onödiga inlägg om ingenting som jag skriver bara för att jag har tråkigt...!*

Haha, jo jag kan ju skriva att jag hatar att spänna tandställningshelvetet! :@ usch, va jobbigt det är! å hon som fixade det idag måste typ vart ny eller nått..! haha, det tog lika lång tid att sätta på gummiringarna som att byta "tråden" (som en jag har haft innan gjorde...) HAHA! men jag får väl stå ut det sista nu... innan sommaren är den förhoppningsvis borta

Jag fortsätter tjata... glöm inte frågestunden! http://schitzophreenia.blogg.se/2010/november/fragestund.html

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0