Idol 5/11

Låtarna denna veckan kommer en dag tidigare, eftersom jag har lov, och inget speciellt att göra :P Temat är kärlek :) och jag tror inte det är nån som har tagit på sig en för svår låt.. typ första gången i Idols historia..? Tror helt ärligt att alla kan göra grymt bra ifrån sig :) (och jag får nog svälja huvudet och inse att Andreas inte kommer åka ut så tidigt.. alla andra verkar ju gilla honom, jag har fortfarande inte förstått grejen...)

Andreas - Higher And Higher (Jackie Wilson)
Geir - I Heard It Through The Grapevine (Marvin Gaye)
Minnah - Whataya Want From Me (Adam Lambert)
Jay - Here Without You (3 Doors Down)
Linnea - My Baby Just Cares For Me (Nina Simone)
Elin - Forever Young (Alphaville)
Olle - Free Fallin' (Tom Petty)

Haha, tycker det är riktigt läskigt, men jag kan höra idolernas röster när jag lyssnar på orginalen... Ser fram emot morgondagen otroligt mycket! (: jag kan verkligen inte peka ut vem som kommer göra det bäst respektive sämst! :O men jag ser fram emot två framträdande mer än de andra... Jay & Olle.. det kan bli hur bra som helst! :D

Vad tror du?

*glöm inte frågestunden bara för att den glider längre och längre ner på sidan...! http://schitzophreenia.blogg.se/2010/november/fragestund.html *

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0