Det kungliga bröllopet

Igår hittade jag inte på nått speciellt, därför ingen uppdatering :P Jag var iväg och kollade på en handbollsmatch på förmiddagen, Aranäs damer mot Sport, vilken vi tyvärr förlorade..  resten av dagen spenderades med Victorias och Daniels bröllop :) Kan väl erkänna att jag inte såg fram emot det alls.. bara Love Stockholm på kvällen pga alla artisterna... men det slutade med att jag satt från 10 till 01 med uppehåll på kanske 2 timmar eller nått... HAHA! Men allt var så fint! Allt från vigseln till Daniels tal till valsen! Klänningarna var magiska, inte för att tala om Victorias klänning, så vacker men samtidigt väldigt klassisk!

Kronprinsessan Victoria & prins Daniel


Prinsessan Madeleine

Trots att det var Victorias bröllop, så kan jag inget annat säga än att hennes syster Madeleine hade den utan tveckan vackraste klänningen!
Tror jag har blivit rojalist... xD iaf för en dag :P

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0