22/6

Tjenixen :)
Dagen har knappt börjat för de flesta, men jag har vart vaken sen halv 7... lovely körlektion 8.20.. men vad gör man inte för körtkortet? :) Resten av dagen spenderas anntingen här eller med näsan i teoriboken... ;) Haha, det va massa folk på körskolan som skulle göra halkan idag :) Snart är det min tur :) Pratade med Jenny (körläraren) idag om hur mycket jag har kvar.. å hon sa att om jag sätter fart med teorin och blir klar med den innan hon går på semester så kan jag förhoppningsvis ha körtkortet i min hand innan september :)
Så därför blir dagens låt självklar... :P

Dagens spotify:
Daughtry – September

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: amanda kling

Sv: Erkäänn, så gryymt snygg blev den, fett nöjjjd :DD <3

2010-06-22 @ 12:40:28
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0