11/7

Oups.. det var visst ett tag sen jag uppdaterade.. xD men jag har haft fullt upp :) men du kan få en liten update iaf ;) Danmark i onsdags - svinmysigt! Halkan i torsdags - svinläskigt, men svinskönt att ha det gjort! Fredag - svinslapp dag med körlektion & plugg *wish I was in Nora...* Lördag - checka Partille Cup på Heden - svinvarmt och svinkul! Uppenbarligen inte bara jag som hade kul.....

Fiskmåsar som oxå ville spela handboll...

Idag har jag pluggat teori & försökt komma överens med familjen om semestern, men det går väl sådär... Utlandsresorna är så otroligt dyra, och min syster vill inte vara kvar i Sverige... Själv tar jag gärna en resa i Sverige & planerar in Rix i Karlstad (Grönwall, Saade & Lovestoned bland annat!), som vi ändå har haft på tapeten... :P Men vi får se hur och om det blir av... :)

Nu blir det lite mer plugg & sen VM-finalen :) haha, vet inte om jag håller på Spanien eller Holland.. gillar Sneijder starkt, så jag håller nog på Holland :) men jag tror Spanien tar det ändå ;)

Dagens spotify
Martin Stenmarck – Everybody's Changing

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: caroline

haha hittade den på din fb, så sjukt söt :D Hoppas de inte gjort ngt att jag tog den (a) ^^

Jaaa lätt att vi måste aså! :D. Kommer du när Eric kmr till lidköping? :D :* <3

2010-07-11 @ 19:29:02
URL: http://cjohansson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0