Idol 27/11

Yes, jag åkte in till Nordstan vid 3 eller nått sånt, och när jag kom fram var det väl 5 pers där eller nått, och de hade inte ens satt upp staketet.. :P men jag ställde mej längst fram och började vänta.. ah, och efter typ 3 timmars väntan var det äntligen dags (: först lite TV-inspelning, och sen kom dom ner för rulltrappan... haha, det var nog första gången på länge jag blev lite starstruck... :$ haha! Olle sjöng No diggity/Lady först, och jag älskar den versionen! <3 tycker det är lite synd att det bara är No diggity på skivan.. haha, sen var det dags för Minnah, och jag hade ju pluggat låtarna från båda skivorna för att kunna sjunga med.. sjöng hon nån av dom låtarna...? NEJ, hon sjöng en av mina favoritlåtar, Whataya want from me <3 galet bra! sen var det Jays tur, och han sjöng nån låt jag aldrig hade hört innan, lite tråkigt... men hans röst är grym, that's for sure! (:
Sen var det dags för signering, och jag ställde mej i kön.. så otrolgt låååång! :O haha, men efter typ 45 minuter var jag framme, och precis innan jag var framme förbjöd de oss att ta bilder.. anyway, jag tog tre grymma bilder på dom där framme iaf, eftersom det är nått knas med ljuset i Nordstan.. haha, lyckas aldrig få bra bilder där typ xD
När jag hade vart uppe åkte jag hem ;)
Bilder som vanligt (:

Idolerna kommer ner i rulltrappan!

Olle Hedberg

Minnah Karlsson

Jay Smith!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0