"Wow that is way off....."

Ojdå, här har det vart dött ett par dagar.. har verkligen inte haft nått att skriva om - plus att jag tyckte det kändes ganska bra att det om People4People låg överst tills det var avgjort :P
Annars har jag haft en helt okej dag :) den kan lixom inte bli dålig efter starten jag fick imorse ^^, "bråkade" lite med mamma&pappa igår, asså verkligen inget stort - vi tyckte bara inte lika om en grej och jag tänker inte ta upp det här så ah, jag DMade Tim bara för att "lätta hjärtat" lite.. haha, fy va fult det lät! xD men anyway, imorse när jag vaknade så hade han svarat - och visat att jag hade rätt :')
Och efter det har dagen rullat på med Miroi som vanligt ^^, for some reason så tycker jag att det känns som om det är fredag idag :S kanske för att vi snackade om hur chill morgondagen i skolan skulle bli ;)

Aja - kanske ska skriva här oxå att efter lite om och med och åsikter här och där så har alun.dk bestämt att People4People och Rope of Hope ska få dela på vinsten :D om jag ska vara ärlig så är det nog det bästa som kunde hända - båda får lite pengar var lixom :)
Stort TACK till dig om du var en av dem jag lyckades övertala att rösta <3
Och som jag skrev till Tim tidigare:

bara för att det inte skulle bli bildlöst #FRIENDpower!

HAHA, ha en bra dag people!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Ida

Har en tävling på min blogg där man kan vinna en liten goodiebag (man borde då kunna kalla det för en liten goodiebag). Om du är med så kom ihåg att läsa reglerna noga för om du inte gjort det man måste göra så diskvalifiseras ditt bidrag!

Lycka till! ♥

http://idahtt.blogg.se/2011/october/tavling.html

2011-10-14 @ 19:59:26
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0