#itsaFRIENDthing

Har seriöst precis (eller ah, det är nästan en timme sen nu.. :P) haft ett av de sjukaste "internet-ögonblicken" - Tim hade ju en twitcam för att tacka #FRIENDzonen för att vi klarade av att få videon till Calling A Friend upp till 15000 (16799 just nu :P) views igår ^^, iaf, han krävde att 200 pers skulle kolla för att han skulle köra - och klart kom vi upp i det, även fast det kanske tog lite lång tid ;)
Tänker inte ta allt - eftersom det ska vara unikt för att som ser just där och då ^^, men en gång under tiden frågade han om det lät bra - så jag skrev "here's an OK :)" och några sekunder senare säger han "here's an OK - OH it's Anne from Sweden! :)" haha, och syrran som satt bredvid mig tappade hakan xD så kul att se hennes reaktion x)
Grejen är den att jag har bara träffat snubben en gång - och ändå minns han mig :') #itsaFRIENDthing

Detta blev säkert ett rörigt, osammanhängande inlägg - but I'm kinda happy :')

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Maritza

Haha jag hörde att han sa det men jag fattade inte först att han menade dig men jag tänkte nästan att han måste mena dig, men blev lite osäker eftersom han sa "Anne" ;D haha



För övrigt så sjöng han så gaaalet fint :))

2011-10-09 @ 12:54:49
URL: http://mariitzahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0