Before - after

Yeah, eftersom blogg.se har krånglat hela jävla dagen så har jag inte kunnat lägga in min fina skönhetsretusch som jag hade i läxa som äntligen är klar.. :P men nu när det funkar så kan jag äntligen göra det ;)

I know, det är en jättegammal bild, och jag ser inte ens ut så nu, men det var den bästa jag kunde hitta....

För er som kanske inte har full koll på vad det är så är det att man typ redigerar en bild i photoshop för att göra det "snyggare".. haha, man kan göra så otroligt mycket mer än vad jag har gjort, men jag kände att jag gjorde det lite simpelt ist, bara för att det inte passar att göra en jättemakeup eller nått sånt på denna bilden.. men det jag har gjort mest är att fixa en mer neutral hy och blonderat håret litegrann :P

Vad tycker du?

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0