Liseberg 30 maj 2011

Kanske dags att blogga om förra veckan nu som jag har lovat? ^^

Danny på Liseberg var ju först ut - och fyfan va awesome det var! :') var utanför Liseberg halv 12, och då var det bara två Eskilstunabor där, så det var ganska lugnt ^^ men innan Liseberg öppnade klockan 13.00 så hann det komma typ 3 skolklasser eller nått, så det var ändå kaos vid insläppet.. anywaaay, det var underbart väder att sitta och vänta i (ja, jag brände mig i pannan - tur att man har mössa på studenten.. xD) och vid 16.30 kom Marika, och en liten stund senare kom en liten Felicia oxå :') mycket roligare att vänta tillsammans <3 det var soundcheck strax efter 16.00, och visst hörde man en liten Danny, och såg honom smyga runt i kulliserna, men inte fan visade han sig på scenen xD killen är rolig asså ^^ sen fortsatte vi vänta, och vid 20.00 började Diiiirty Loops spela - och Jonahs röst är helt fkn awesome! tittade bort en gång under soundchecket, för jag hörde Danny röst trots att jag visste att han hade gått backstage - det var Jonah som sjöng! it's a shame att han inte kom längre i Idol..! :O tillbaka till konserten då - jag har verkligen inte ord för hur otroligt bra det var.. som Felicia skrev "seriöst så kändes de nästan som man var 12 år igen och bara skrek av att se han. haha helt sinnes hur bra han kan vara." - jag har verkligen inga ord för hur bra det var! (känner att jag har skrivit det miljoner gånger..) han körde alla låtarna från nya plattan, några gamla hits, och ett EMD-medley typ ^^ sen när et var slut efter en dryg timme så var det en kaosad signering framför scenen.. hade köpt min tröja innan, och då lovade de att det var förtur för sånna som hade köpt, men icke sa nicke.. gick iväg med felicia för att vänta tills det blev mindre folk, eftersom han skulle stanna tills alla hade fått.. men efter ett tag bestämmer vi oss för att gå dit ändå, och precis när Danny närmar sig oss så säger dom "nu måste Danny gå om 3 minuter".. woho, kul va?! fick iaf en liten kråka på min tröja, och sen drog han.. gick med felicia och mia till utgången och dr blev det lite kramkram ist :) sen gick jag till tåget och åkte hem - awesome dag! :')

Avslutar med lite bilder som vanligt, and as usual - COPYRIGHT!






Mami I'm in love with a stranger - yes I'm in love with a lover..


EMD-medley :')

In your eyes I am home

Bästa dansen till If only you, han är underbar! <3


Jag har lyckats fånga min favoritdanssteg!! :') haha, Tonight (<-- youtubelänk) för er som inte har koll, för det måste ses! ^^

In the club!

I think that was all :) kommer kanske fler bilder senare, men det får vi se ^^
Pluspoäng om du kommenterar nått ^^

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: marika

tack för dagen!!! såå sjukt bra, älskar dina bilder, är de okej om jag sparar några & kanske lägger upp ? står ju ändå ditt namn på och jag skriver att de är din bild ;))<3



2011-06-08 @ 16:17:23
Postat av: Anonym

ååååhh så himla underbart. <3 Tack för dagen!

2011-06-08 @ 22:03:30
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0