Catch me if you can!

Kommer inte orkar blogga idag heller, eftersom jag satte igång datorn först nu.. men jag ska iaf börja redigera bilderna, så kommer inläggen imån eller kanske i början av nästa vecka ^^

Åkte ju och tittade efter ett nytt objektiv till kameran igår - men de hade inte det jag letade efter någonstans... -.-' bara på expert, men där var det dyrare än vad jag har sett innan, så jag väntar ett tag till :P så istället för ett objektiv för typ 1500 så fick jag en säng för samma pengar ^^ haha, fast det behövde jag iofs oxå.. :P
Fixade även biljett till allsången på Bohus fästning nästa torsdag :) fast dock känns det som om jag kommer vara den enda som ska dit..? eller ska någon anna åka?

Nä, nu står bildredigering på schemat :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0