Set your body free?

Jo, nu när jag ändå har snackat Danny idag så kan jag ju fortsätta lite.. antar att typ alla har hört hans låt "Set your body free"? anyway, om det är nån som har lyckats missa den så kolla/lyssna:


Anyhow, idag såg jag nån som hade lagt upp en låt som hette "Set U Free", och jag tänkte att jag var tvungen att kolla vad det var *musiknörd som man är* och here it is:


Det är ju fan samma låt! o.O eller hör jag helt fel?!? jag tycker iaf Danny sjunger gaaaaaalet mycket bättre än den här tjejen som jag aldrig har hört talas om.. haha!

Vad tycker du? Vem gör den bäst?

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Lucy Lucinda Muller

DANNY sing this song 100000 berger and it id bad copy. PLEASE DO NOT COPY DANNY'S SONGS. Don' t sing his song :-)

2011-02-25 @ 23:23:24
Postat av: z

http://www.youtube.com/watch?v=TY7PsYVvH-c (TAIO CRUZ - SET UR BODY FREE )

2011-02-27 @ 15:31:50
Postat av: Amanda Kling

det är fan samm LÅÅT ;O

2011-03-03 @ 16:04:39
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0